جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات و مشارکت جدی نشان از اقتدار ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات در نظام حکمرانی اسلامی یکی از ارکان و تجلیات عینی مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مترقی نظام ما مردم پایگی است، افزود: مردم همه چیز را تعیین می‌کنند، از اعضای شوراهای شهر و روستا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خبرگان رهبری تا ریاست جمهوری را تعیین می‌کنند و معماری نظام را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: اگر مردم در انتخابات حضور داشته باشند در معماری و سرنوشت آینده خود بر اساس نوع تفکر خودشان نقش ایفا می‌کنند و اگر شرکت نکنند یعنی رها کردند و کار را به دیگران سپردند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم هم در عرصه انتخابات و مشارکت جدی نشان از اقتدار ملی است و هم در نوع عملکرد آینده نظام نسبت به خود و خانواده و جامعه نقش آفرینی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حساس و نهایی است و رئیس جمهور آینده با یک رأی تعیین می‌شود.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم این حقی که مردم دارند و نظام اسلامی به آنها داده را پاس بدارند و با حضورشان آینده خود را بر اساس اندیشه‌های خود با حضور در انتخابات رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha